سما ساین
منو موبایل

سما ساین

بررسی بج سینه و ساخت آن

Reading Time: 5 minutes

بج سینه یا ‌به عبارت دیگر گل سینه یا پلاک سینه از جمله تبلیغات صامت است که بسیاری از موسسات و سازمان ها و البته ارگان ها از آن ها استفاده می کنند . این محصول نمادی از همبستگی افراد یک شرکت یا موسسه در نظر گرفته می شود 

بج سینه چیست

بج سینه یا به عبارت دیگر نشان سینه در واقعآرمی متعلق به یک ارگان و یا سازمان است که نشان دهنده ی وابستگی افراد است .در این بخش علاوه بر ارائه ی اطلاعات مفید در مورد ساخت بج سینه راهکاری برای ساخت بج فوری برای شما ارائه خواهیم داد. ناگفته نماند لچ سینه در برخی مواقع با اصطلاحات دیگر از جمله گل سینه و یا اتیکت سینه نیز شناخته می شود . انواع گوناگونی از این محصول موجود است که هر کدام نماد خاصی را مشخص می کند و یا به برند خاصی تعلق دارد.این محصول کاربرد وسیعی دارد از بج سینه شرکت ها و موسسات مختلف با نصب لوگوی خود بر روی آن به عنوان ایجاد همبستگی بین اعضای خود و البته نشانی از گروه مذکور می باشد. در سازمان های مختلف از جمله ارتش و گروه های سیاسی نیر از انواع بج سینه استفاده می شود .

 طرح های مختلفی معمولا در این محصول به کار می رود و هر کدام با داشتن طرح جداگانه متمایز می گردند و معمولا دقت و تخصص خاصی برای هر کدام در نظر گرفته می شود زیرا  به کمک آن می توان لوگوی مربوط به یک شرکت را همواره زنده نگه داشت ولی آیا تاکنون به این فکر کرده اید که این محصول از چه لوازمی ساخته می شود؟ و یا چه اصولی در ساخت آن ها دنبال می شود .شرکت سما ساین با ارائه ی بهترین خدمات برای ساخت بج سینه در خدمت شما است و افتخار آن را دارد با ارائه ی بهترین کیفیت در ساخت این محصولات همواره رضایت شما را جلب کند .

بج سینه
بج سینه

Figure 1معرفی بج سینه

ساخت بج سینه

متریال گوناگونی در دسترس است که از آن می توان برای ساخت بج سینه استفاده کرد .عموما این محصولات بر روی چوب، پلاستیک و فلز و … انجام می شود . مراحلی که به ساخت این محصول منجر می شود نیاز به دقت و البته حساسیت کافی است به همین دلیل باید افراد باتجربه برای این زمینه انتخاب شود  به ویژه اگر بج سینه ی یاد شده شامل لوگوی خاصی است که طراحی آن نیازمند تخصص است باید بیشتر از همه توجه کرد . ما توانایی آن را داریم که با کیفیت ترین نوع بج سینه را برای شما تهیه کنیم زیرا تجربه و تخصص کافی در این زمینه را داریم . معمولا سفارشاتی که به ساخت بج سینه منجر می شود به صورت عموده صورت می گیرد و در برخی از مواقع کاربران تنها یک نسخه از  محصول را درخواست می کنند و اگر مطابق میل بود و یا نیاز به برخی از تغییرات بود درخواست های لازم مطرح می شود .

بیشتر افراد از بج سینه به عنوان یک تبلیغ استفاده می کنند و از آن به عنوان تبلیغ صامت یاد می کنند و استفاده از آن می تواند شرکت تولیدی و یا موسسه ی آن ها را همواره در ذهن مخاطب جا دهد به همین دلیل امروزه تهیه ی انواع بج سینه با طرح های مختلف بسیار رایج گردیده است ولی برای ساخت آن باید کار را به کاردان داد تا نتیجه ی دلخواه به دست آید.

بج سینه
بج سینه

Figure 2ساخت بج سینه

هزینه ی ساخت بج سینه

همانطور که در قسمت بالا اشاره شد انواع بج سینه به صورت عمده مورد سفارش قرار می گیرد و از آن جا که این نوع محصولات به صورت عمده درخواست می شود همواره هزینه های معقولی درخواست می شود . هزینه ها بر اساس لوگوی موجود بر روی این بج سینه و اندازه آن و البته جنس متریال به کار رفته متغیر است . همه ی عوامل مطرح شده تا حدودی قیمت نهایی را تحت کنترل قرار می دهد .در بسیاری از موارد مدت زمانی که برای طراحی و ساخت آن صرف می شود نیز طولانی اگر باشد می تواند سبب افزایش قیمت نهایی باشد .

معمولا دستورالعمل های خاصی برای هزینه های نهایی در نظر گرفته می شود . برای اطلاع دقیق از هزینه های درخواستی می توانید در هنگام سفارش با ارائه ی درخواست های مورد نظر با همکاران ما مشورت داشته باشید. قبل از ساخت آن می تواند در مورد هزینه ی نهایی اطلاعاتی را حتی به صورت تقریبی به دست آورد . هزینه ها همواره مناسب می باشد و معمولا برای ساخت بج سینه  به طور عمده زمان مشخصی باید در نظر گرفت . البته همکارام ما سعی دارند در کوتاهترین مدت زمان محصول سفارشی را تهیه و در اختیار شما قرار دهند . حجم این گونه سفارشات زیاد است و چون تعداد درخواستی نیز زیاد می باشد معمولا چندین روز برای دریافت سفارش نیاز است .

بج سینه
بج سینه

Figure 3بج سینه و کاربرد آن

پلاک سینه و کاربرد آن

پلاک سینه که نام دیگر بج سینه است همانطور که در بخش قبلی توضیح داده شده به عنوان نمادی از همبستگی یک شرکت یا موسسه می باشد و یا رتبه و درجه های مختلف را در یک ارگان مشخص می کند . برخی از آن ها از متریال ارزشمندی برای ساخت استفاده می کند ولی عموما متریالی مورد درخواست قرار می گیرد که مقاومت لازم در برابر آسیب های ناگهانی داشته باشد . البته اگر در مورد متریال انتخابی تردید دارید همکاران ما می توانند با توجه به کاربرد بج سینه مناسب ترین نوع را برای شما معرفی کنند . ما تجربه ی کافی را داریم به همین دلیل به آسانی می توانیم ایده های مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم . در برخی مواقع نیز افراد تمایل دارند بج سینه ی انتخابی آن ها بر روی برخی لباس ها متصل شود که با روش های مختلفی این امر اتفاق می افتد . سلیقه ها در انتخاب رنگ و نوع متریال برای این محصول متفاوت است ولی آن چه که مهم است این می باشد که در انتخاب این گزینه ها کاربردی که این محصول خواهد داشت را مد نظر قرار دهیم در این صورت می توان تصمیم مناسبی گرفت به عنوان مثال رنگ آن اگر در یک سازمان و یا ارگان سیاسی باید متناسب باشد به گونه ای که افراد به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند. در غیر این صورت ممکن است به نا به دلایل مختلفی استفاده نشود . روزانه طرح های جدید برای تهیه آن ها تولید می شود که هر کدام ایده ی خاصی را به همراه دارند.

مطالب مرتبط
سید حسین موسویان -مدیر عامل سما ساین

خبر | صادرات صنایع تابلوسازی به کشورهای همسایه با وجود چالش‌های تامین مواد اولیه

Reading Time: 2 minutes مدیرعامل شرکت پرتوآوران سما گفت: در زمینه تامین مواد اولیه برای ساخت تابلوهای راهنما و تابلوهای مسیریابی داخل و خارج […]

2 دقیقه مطالعه مشاهده
تابلو بیمارستانی

آنچه در مورد تابلو بیمارستانی باید بدانید

Reading Time: 4 minutes تابلوهای بیمارستانی ، نشانه‌هایی هستند که چون با کلمات قابل‌فهم و ساده نوشته‌شده‌اند ، در کمترین زمان ممکن  صحیح‌ترین مسیر […]

4 دقیقه مطالعه مشاهده
لایت باکس

پرسش و پاسخ‌هایی در مورد لایت باکس

Reading Time: 4 minutes کاربرد گسترده‌ی لایت باکس‌ها ، به‌عنوان شاخص‌های درخشان برای معرفی شرکت‌ها و برندهای تجاری ، تنوع زیادی از این محصولات […]

4 دقیقه مطالعه مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.