سما ساین
منو موبایل

سما ساین

بج سینه و جنس آن

Reading Time: 7 minutes

بج سینه نمادی از کمپانی یا این که ارگانی که در آن در اکنون سرویس هستین را گویند . که بر روی کت در جای معلوم قرار داده میشود به طور معمول از لوگوی به عبارتی اداره یا این که نهاد برگرفته میشود . ولی شایسته ترین دسته بج سینه کدام است ؟ بج سینه چه‌طور ساخته می شود ؟ با ادامه مقاله ملازم باشید .

بج سینه چیست؟

بج سینه یا این که ساین در اصطلاح و بعضا ها نیز به خطا پچ سینه , بژ سینه , گردنبند سینه , گل سینه , سنجاق سینه , سنجاق کت , نشان سینه و … می‌گویند . اما نامی که میان صاحبان این رشته مطرح است واژه و کلمه بج Badge است .

این محصولاتی که بر روی خرقه سوار می نمایند موقعیت شناسایی دارااست . اکنون قادر است بج سینه یا این که اتیکت سینه باشد . در حین عصر کهن به بج سینه گل سینه هم می گفتند .

ساخت بج سینه

بج سینه نمادی از کمپانی یا این که ارگانی که در آن در هم اکنون سرویس هستین را گویند . که بر روی کت در جای معین قرار داده میشود به طور معمول از لوگوی به عبارتی اداره یا این که نهاد برگرفته میشود .

بج سینه
بج سینه

بدین ترتیب در گزینش مشورت برای پباده سازی و ایجاد خویش غایت توجه را به فعالیت بیاورید . در پباده سازی بج سینه , طراحان آغاز به لحاظ شما اعتنا می نمایند و آن گاه با اعتنا به تجربه و مهارت های خویش به شما شایسته ترین توصیه را میدهند .

امروزه بج تحت عنوان ابزاری جهت معرفی سازمانی که یک فرد در آن سرگرم به عمل است شناخته میشود .

به اینصورت که یک بج علامت یک لوگو , مارک یا این که طرح موردنظر یک کمپانی است و یا این که نصب آن روی خرقه درواقع در میان فردی که نشان سینه را روی خرقه خویش نصب کرده و لوگوی معرفی کننده آن کمپانی , ارتباطی ساخت میشود .

بج سینه در واقع نوعی تبلیغات صامت است که به نسبت ارزش آن کالایی لاکچری و گران بها محسوب می‌شود .

بج سینه فلزی کد 019

بج سینه فلزی کد 019

اشکال بج سینه

بج سینه به دو بخش تقسیم میشود :

بج سینه فلزی

بج سینه غیر فلزی

گونه های آبکاری بج سینه

آبکاری طلا جواهرات

آبکاری الکتروفورتیک

کالا بج سینه

متریال بج سینه برنج , استیل , مولتی استایل , آلومینیوم و چه بسا بج های ریخته گری و سربی میتواند باش . اما پلکسی گلاس نیز میتواند باشد البته عرف آن برای ساخت بج سینه , برنج میباشد .

بج سینه سرب ( ریخته گری )

این مدل بج سینه که به طور اکثر ساخت می شود . یعنی تیراژی بالای 5000 تا 10000 تا داراست . و نیاز به پر رنگ بودن داراست . این گونه بج سینه از متریال سربی به کارگیری می نمایند .

به طور معمول بج سینه های نظامی , راز دوشی , گردن بند های نظامی همگی از فرآورده سربی ریخته گری می‌باشد زیرا طرح ثابتی داراست . بعنوان نمونه لوگو سپاه , لوگو ارتش , لوگو نیروی انتظامی , لوگوی سرهنگی و … تیراي ایجاد می شود و هنگامی نیز که تیراژ است خوبتر است که از قالب ریخته گری استعمال شود .

معمولا بج سینه های نظامی , سر دوشی , گردن آویز های نظامی کلیه از کالا سربی ریخته گری است زیرا طرح ثابتی دارااست . بعنوان نمونه لوگو سپاه , لوگو ارتش , لوگو نیروی انتظامی , لوگوی سرهنگی و … تیراي ساخت می شود و هنگامی نیز که تیراژ است خوبتر است که از قالب ریخته گری استعمال شود . چون قیمت ارزان تری داراست و در‌حالتی که تیراژ خیلی فراتر باشد چه بسا تا 60 % نیز میتواند بها آن از دسته های دیگر ارزان خیس باشد .

آبکاری بج سینه های سربی یه خرده ضعیف میباشد و گروه صنعت های سما ساین دوچندان این بج سینه ها را پیشنهاد نمیکند .

بج سینه مولتی استایل

موضوع متاع بج سینه با متریال مولتی استایل از ABS ساخته شده و روی آن یک میکرونی از فلز میباشد . مشابه فلز و رنگ فلز است . آبکاری فلز‌ , هر چیزی قادر است باشد .

بج سینه مولتی استایل محصول سبکی داراست و شبیه فلز می‌باشد برای تولید ج سینه تنها میتوانیم موضوع فلزی داشته باشیم با متن رنگ مشکی یا این که برعکس آن , مورد مشکی با متن طلایی داشته باشد . این یکی معایب بج سینه مولتی استایل می‌باشد .

این دسته بج سینه ها برای ایجاد سرعت بالایی دارا‌هستند . بعنوان نمونه زمانی یک سازمانی 10 عدد یا این که 20 عدد بج سینه میخواهد و کار خویش را فردای روز پیشنهاد بخواهد از بج سینه هایی با متریال مولتی استایل به کار گیری می کنیم که‌این مدل بج سینه خیلی کمتر چشم شده که برای بح سینه موضوع به کارگیری قرار گیرد .

طرز ایجاد این گونه بج سینه ها با دستگاه برش لیزری است که لوگو متبوع را حک می نمایند , برش میدهند و از پشت با چسب یک دو سه یا این که چسب آهن , درحال حاضر بسته به دوره سوزن را بر روی مولتی استایل سوار می نمایند .

ساخت بالای ان گونه بج سینه از مزایای آن به حساب آورده می شود .

از معایب بج سینه مولتی استایل میتوان به مورد ها تحت اشاره کرد :

سبک بودن

تنوع رنگ بالایی ندارد

طرز اتصال سوزن ( زیرا سوزن آن با چسب به جنس می چسبد احتمال دارد در طولانی برهه زمانی سعی خویش را نداشته باشد . ) برای مولتی استایل از آهنربا نیز میتوان به کار گرفت اما زیرا خویش آهنربا متریال گرانی می‌باشد خوب تر است برای مولتی استایل استعمال نشود . بعنوان نمونه در صورتیکه یک بج سینه مولتی استایل 5000 تومان باشد بها آهنربا 6000 تومان است که هزینه هر عدد بج سینه 11000 تومان میشود که‌این مبلغ برای بج سینه مولتی استایل به صرفه وجود ندارد .

بج سینه آلومینیوم

این جور بج سینه از لحاظ سرعت به طور کامل شبیه به بج سینه مولتی استایل میباشد . با این به حساب آوردن که جور پریدن آن یه خرده دشوار خیس و مشقت بار خیس می‌باشد .

یعنی در‌صورتی‌که بج سینه هایی که بخواهیم به دور بر باشد و آن جور برش بدور بر لوگو باشد , مقداری کار را مشقت بار می نماید .

بج سینه های آلومینیومی , بج های فراوان خوشگلی میباشند و منظور خیلی از شرکت های بج سینه های آلومینیومی می‌باشد . کمپانی هایی که لوگو خویش را به طور Transparent پباده سازی کردند و رنگ واحدی برای لوگو خویش ندارند . به‌این شکل که رنگ های لوگو خویش تفکیک شده وجود ندارد . یا این که افرادی که روی رنگ لوگو خیلی اساسی هستند و می‌خواهند کلیه جزئیات بر روی بج سینه خویش باشد . ما بج های آلومینیومی که روی آن یک روکش پلی استر داراست را توصیه میکنیم .

این مدل بج سینه همانند بج سینه مولتی استایل سرعت العمل بالایی در ایجاد دارااست و نسبتا ماندگاری بالایی دارااست که مزایای این گونه بج به شمار می‌رود .

و از معایب این جور بج سینه جور اتصال آن هست که با چسب است و می اقتدار از آهنربا هم بهره مند شد .

بج سینه هایی که کالا آن ها آلومینیوم است . روکش پلی استر داراست و گونه اتصال آن‌ها آهنربا است .

بج سینه های آلومینیومی بج سینه های فوق العاده شیک , مدرن و باکلاسی است و ما این دسته بج ها را سفارش می‌کنیم .

بج سینه استیل

بج سینه استیل بج دهایی می‌باشند که از لحاظ محدوده برش مقداری مشقت بار هستند . برای بج سینه هایی که نیاز دور برش دارا‌هستند خوب تر است از متریال برنج استعمال شود .

مزایای این مدل بج سینه عبارتند از :

رنگ این دسته بج سینه اثبات می‌باشد و از میان نمی رود .

فرآورده آن فلز هست .

دسته اتصال آن سوزن است . ( جوش دادن سوزن این مدل بج سینه ها نیاز به تجربه بالا و تخصص خاصی داراست . ‌ )

بج سینه برنجی

بج سینه های برنجی عرف بازار می باشند و عمده بج سینه های متفاوت با متریال برنج ساخته می شود .

محاسن این دسته بج سینه دربرگیرنده مورد ها تحت هست :

این جور بج سینه قادر است به شکل مبهوت و درخشان باشد . بج سینه ای است که خیلی عرف میباشد و کلیه آن را می پسندند .

بضاعت و توان رنگ شدن دارااست .

بضاعت و توان آبکاری عالی را دارااست . یعنی میتوان خیلی عالی آن را آبکاری کرد . ( آب طلا‌ , آب کروم , آب سیلور , آب نیکل چه بسا خودکار کاری مس هم بر روی آن اجرا می شود . ‌ )

بج سینه های استیل که پیشین خیس به آن اشاره کردیم . احتمال دارد مشتری رنگ بج خویش را کروم یا این که سیلور بخواهد . تیم صنعت های سما ساین بج برنجی به وجود می آورد , آبکاری کروم مینماید و بج سینه سیلور می شود .

حالا برهان این‌که گه گاه از برنج و برخی اوقات از استیل به کارگیری می‌کنند این است که بج هایی که نیاز دور بری داشته باشد . برنج نسبتاً کم آب و قابل انعطاف است و اره کاری بر روی آن دوچندان آسوده میباشد . یعنی در حالتی‌که این جور متریال را با اره برش بزنند خیلی سهل برش می‌خورد . به‌این برهان در‌حالتی که مشتری بخواهد رنگ بج سینه اش سیلور باشد و گونه برش آن به دور بر باشد , با برنج آن را میبرند و آن‌گاه آبکاری کروم می دهند که در واقع رنگ استیل می شود.

طریق اتصال آن آهنربا است و به سوزن و آهنربا عالی نصب می شود .

روی تیراژ بالای برنجی شیوه تولیدی است که ارزش های قابل قبولی داراست و الآن جدیدا منسوخ شده و تیم صنعت های سما ساینکمی با خلاقیت و تجربه و ادغام کردن تعدادی صنعت این کار را انجام داده است .

پیشنهاد بج سینه

برای پیشنهاد بج سینه می بایست آغاز با تیم صنعت های سما ساین تماس گرفته و با کارشناسان دارای ارتباط در این باره مشاوره فرمائید .

پباده سازی بج سینه

پباده سازی و اجرا بر پایه ی التماس شما قادر است دوچندان متنوع باشد . طراحان بر پایه ی نیازها و ملاک های شما برای پباده سازی و ایجاد بج سینه مبادرت به پباده سازی نموده و طرح اول را برای شما ارسال کرده و بعد از تایید شما مبادرت به ساخت بج سینه شما می شود .

بج هایی که به طور مستطیل پباده سازی میشوند . بج سینه هایی می باشند که در یک کاور و کادر پباده سازی میشوند و بر روی سینه نصب میگردند .

جور برش بج سینه مستطیلی می تواند با اره مویی , گیوتین , لیزر و با قالب میتواند باشد که بسته به تعداد و مجال ساخت بج سینه جور برش آن با چه فرآیندی شکل گیرد .

ارزش بج سینه

برای احتساب ارزش بج سینه بایستی آغاز با کارشناسان دارای ربط در این باره مشورت کردن کنید . کارشناسان در آغاز نیاز ها و ملاک های شما برای پباده سازی و ایجاد بج سینه را به خیر گوش فرا داده و آن‌گاه با دقت به سخنان شما و همینطور ملاک های تولید بج سینه و تیراژ کارتان مبادرت به بازنگری بها بج سینه میکنند و آن گاه به شما اطلاع میدهند.

مطالب مرتبط
سید حسین موسویان -مدیر عامل سما ساین

خبر | صادرات صنایع تابلوسازی به کشورهای همسایه با وجود چالش‌های تامین مواد اولیه

Reading Time: 2 minutes مدیرعامل شرکت پرتوآوران سما گفت: در زمینه تامین مواد اولیه برای ساخت تابلوهای راهنما و تابلوهای مسیریابی داخل و خارج […]

2 دقیقه مطالعه مشاهده
تابلو بیمارستانی

آنچه در مورد تابلو بیمارستانی باید بدانید

Reading Time: 4 minutes تابلوهای بیمارستانی ، نشانه‌هایی هستند که چون با کلمات قابل‌فهم و ساده نوشته‌شده‌اند ، در کمترین زمان ممکن  صحیح‌ترین مسیر […]

4 دقیقه مطالعه مشاهده
لایت باکس

پرسش و پاسخ‌هایی در مورد لایت باکس

Reading Time: 4 minutes کاربرد گسترده‌ی لایت باکس‌ها ، به‌عنوان شاخص‌های درخشان برای معرفی شرکت‌ها و برندهای تجاری ، تنوع زیادی از این محصولات […]

4 دقیقه مطالعه مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.