سما ساین
منو موبایل

سما ساین

تابلو اداری باید چه ویژگی هایی داشته باشد

Reading Time: 5 minutes


خلاصه:
 تابلو اداری امروزه برای بسیاری از دفاتر اداری، مطب ها و ساختمان ها مورد استفاده می باشد. از مهم ترین ویژگی های یک تابلو اداری مناسب می توان به اندازه مناسب، استفاده از فونت خوانا در کنار استفاده از رنگ مناسب جهت دید بهتر اشاره نمود. در ادامه با ویژگی های یک تابلو اداری خوب بیشتر آشنا خواهید شد.
 
 
 تابلو اداری به یکی از مهم ترین ابزار برای راهنمایی مراجعین یک ساختمان تبدیل شده است و امروزه استفاده از آن بسیار گسترش پیدا کرده است. مهم است که تابلوی اداری خریداری برای یک اداره، مطب یا سازمان یک سری خصوصیات عمومی داشته باشد و همچنین برخی از نکات در بعضی از تابلوهای اداری باید رعایت شود که در ادامه به مهم ترین آن ها خواهیم پرداخت. برای خرید انواع تابلو اداری، راهنما طبقات و تابلو آلومینیومی با کیفیت بسیار بالا می توانید از وب سایت اینترنتی که در این زمینه فعالیت می کند اقدام کرده و سفارشات خود را ثبت نمایید. استفاده از روش آنلاین در کاهش هزینه ها و صرفه جویی در وقت شما بسیار تاثیرگذار خواهد بود. در ادامه بیشتر در مورد مزایای استفاده از روش اینترنتی جهت ثبت سفارش انواع تابلو اداری به شما توضیح خواهیم داد. مهم ترین خصوصیاتی که یک تابلو اداری باید داشته باشد، خوانا بودن متن و کیفیت بالای متریال به کار برده شده در تولید تابلو می باشد. این فاکتورها در کنار سایر ویژگی های یک تابلو اداری مانند درج برند و یا درج اطلاعات مورد نیاز باید رعایت شوند تا نتیجه کار رضایت بخش باشد. در ادامه بیشتر در مورد ویژگی های یک تابلو اداری خوب با شما صحبت خواهیم کرد.
   راهنمای طبقات
 تابلو راهنما طبقات
 تابلو اداری مورد نیاز برای یک مجتمع
 با گسترش جوامع و ساختمان های اداری، امروزه دفاتر اداری، مطب ها و مراکز سازمانی درون ساختمان ها و مجتمع های اداری جمع شده اند و به همین دلیل باید از تابلو اداری، تابلو راهنمای طبقات و غیره استفاده کرد تا مراجعین بتوانند به راحتی واحد شما وارد شوند. بهتر است برای یک شکل بودن و هماهنگ بودن تابلو اداری یک مجتمع چند واحده از یک طرح شاخص برای تابلو اداری و تابلو راهنما طبقات استفاده شود تا ضمن زیبایی و شکیل بودن، در حقوق بقیه دفاتر اجحاف نشده و مراجعین به راحتی بتوانند دفتر مورد نظر خود را پیدا کنند. ابعاد یک تابلو اداری خوب بسیار مهم است و بر اساس تعداد دفاتر، تابلو راهنما و محل مشخص شده برای نصب تابلو اداری هر دفتر باید تعیین شود. همچنین بهتر است در هر طبقه جلوی درب آسانسور و جلوی راه پله یک سری تابلو شاخص برای راهنمایی مراجعین باشد تا بتوانند به تفکیک طبقات متوجه شوند در هر طبقه کدام دفتر اداری یا مطب پزشکی وجود دارد. البته وجود تابلو راهنما دم درب ورودی مجتمع نیز احساس می شود. در ادامه بیشتر در مورد ویژگی های یک تابلو اداری خوب توضیح خواهیم داد.
 
   نوشته تابلو اداری
 تابلو اداری آلومینیوم
 ویژگی های یک تابلو اداری خوب
 از مهم ترین ویژگی هایی که می توان برای یک تابلو اداری خوب برشمرد می توان به وجود فونت خوانا با اندازه مناسب اشاره کرد. همچنین بهتر است در مورد فونت و ابعاد هر تابلو اداری به همراه رنگ و جنس تابلو هیئت مدیره هر ساختمان یا مجتمع تجاری و اداری تصمیم گیری نمایند. وجود عنوان انگلیسی یک دفتر اداری یک نکته حائز اهمیت به خصوص برای شرکت های تجاری و اداری بین المللی می باشد. همچنین استفاده از تابلو اداری به درون راهروهای یک ساختمان محدود نمی شود و بهتر است برای قسمت های داخلی هر واحد تجاری و اداری نیز تابلوی شکیل در نظر گرفته شود تا ارباب رجوع در پیدا کردن دفتر مورد نظر خود دچار مشکل نشود. در صورتی که برای پیدا کردن یک طرح شکیل و مناسب برای مجتمع یا دفتر خود به مشکل برخورد کرده اید و می خواهید طرح های بسیار متنوعی را مشاهده کرده و بر حسب نیاز خود اقدام به سفارش هر محصول نمایید، استفاده از وب سایت اینترنتی بهترین راه پیش روی شما می باشد. استفاده از این روش می تواند برای سفارش سری تابلو ادارات و تابلو راهنما طبقات در دسترس شما باشد و شما می توانید با خیال راحت به وب سایت اینترنتی انجام دهنده پروژه اعتماد کرده و قدم به قدم اجرای کار در جریان انجام امور باشید.
 
   تابلو سازی
 تابلو اداری قیمت مناسب
 طراحی خود را داشته باشید
 برای اینکه در طراحی به مشکل برخورد نکنید و بهترین تابلو اداری را سفارش دهید می توانید از وب سایت اینترنتی استفاده کرده و با کارشناسان این وب سایت در زمینه طراحی تابلو اداری مناسب به بحث و تبادل نظرات بپردازید. این روش از سفارش تابلو اداری امروزه برای تمامی مجتمع های اداری و پزشکی در سراسر کشور در دسترس می باشد. همچنین می توانید مدل های مختلف را مشاهده کرده و بر اساس نیاز خود تابلو راهنما طبقات مورد نیاز را در ابعاد مختلف سفارش دهید. در صورتی که نیاز به خرید تابلو آلومینیومی نیز داشته باشید، استفاده از روش آنلاین در دسترس شما می باشد. طرح برند مجتمع، رعایت تمامی نکاتی که شما بر روی تابلو اداری خود نیاز دارید و وجود طرح های مختلف از مهم ترین مزایای خرید اینترنتی تابلو اداری به شمار می رود. همچنین شما می توانید در صورت نیاز به تغییر و ویرایش یک تابلو و یا سفارش یک تابلو جدید با طرح کلی قدیمی به راحتی سفارش جدید خود را ثبت کرده و خرید خود را انجام دهید.
 نتیجه گیری
 اگر می خواهید بهترین تابلو اداری مورد نیاز برای خود را ثبت سفارش کنید و یا تابلو راهنما طبقات برای شرکت خود سفارش دهید می توانید از سایت اینترنتی که برای انجام این کار در نظر گرفته شده است استفاده نمایید. در این پست اشاره کردیم که چه ویژگی هایی می تواند برای بهبود طراحی تابلو اداری در دسترس شما باشد و اصولا شما باید به چه نکاتی در طراحی تابلو ادارات توجه داشته باشید. در صورتی که در زمینه خرید تابلو اداری یا سفارش و طراحی آن سوالی دارید می توانید با کارشناسان فروش مراکز فعال در این زمینه ارتباط برقرار کرده و در این زمینه مشاوره رایگان دریافت کنید. امروزه بسیاری از مجتمع های اداری، پزشکی و تجاری برای اینکه مراجعین را به خوبی راهنمایی کنند، علاوه بر استفاده از تابلو اداری، تابلو راهنما طبقات را در ورودی مجتمع و به تفکیک برای هر طبقه قرار می دهند تا ارباب رجوع بتواند به راحتی مسیر خود را مشخص نماید. استفاده از تابلو اداری به درون یک ساختمان محدود نمی شود و درون دفاتر اداری نیز برای اینکه ارباب رجوع بتواند به راحتی واحد مد نظر خود را پیدا کند، از تابلو اداری استفاده می شود.

مطالب مرتبط
سید حسین موسویان -مدیر عامل سما ساین

خبر | صادرات صنایع تابلوسازی به کشورهای همسایه با وجود چالش‌های تامین مواد اولیه

Reading Time: 2 minutes مدیرعامل شرکت پرتوآوران سما گفت: در زمینه تامین مواد اولیه برای ساخت تابلوهای راهنما و تابلوهای مسیریابی داخل و خارج […]

2 دقیقه مطالعه مشاهده
تابلو بیمارستانی

آنچه در مورد تابلو بیمارستانی باید بدانید

Reading Time: 4 minutes تابلوهای بیمارستانی ، نشانه‌هایی هستند که چون با کلمات قابل‌فهم و ساده نوشته‌شده‌اند ، در کمترین زمان ممکن  صحیح‌ترین مسیر […]

4 دقیقه مطالعه مشاهده
لایت باکس

پرسش و پاسخ‌هایی در مورد لایت باکس

Reading Time: 4 minutes کاربرد گسترده‌ی لایت باکس‌ها ، به‌عنوان شاخص‌های درخشان برای معرفی شرکت‌ها و برندهای تجاری ، تنوع زیادی از این محصولات […]

4 دقیقه مطالعه مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.